Cursus Zoekmachine adverteren

E-learining met persoonlijke begeleiding.

Effectieve website

Duurt 4 weken

24/7 toegang tot leeromgeving

Leer in 4 weken hoe je zoekadvertenties opstelt

Een sterke campagne-opzet is curciaal om overzichtelijk te werk te gaan. In deze cursus leer je welke instellingen je nodig hebt en hoe je een structurele opzet kunt maken. Vervolgens ga je aan de slag met advertenties en ga je ontdekken wat je kunt doen om te optimaliseren. Na de cursus weet je wat je te doen staat om zelfstandig verder te gaan.

Investering

De investering bedraagt €825,- excl. btw (€ 998,25 incl. btw). 

Met het STAP budget wordt deze cursus in zijn geheel vergoed!

Meer info: STAP-budget

Duur

Met een studiebelasting van gemiddeld 6 uur per week rond je de opleiding in 4 weken af.

Op de startdatum worden de inloggegevens verstrekt. Vanaf dat moment is de online leeromgeving 12 maanden beschikbaar.

Coaching

De cursus is inclusief 3 uur coaching door een ervaren marketeer. Deze coaching is beschikbaar voor de duur van de gemiddelde cursuslooptijd (4 tot 5 weken).

De coaching omvat feedback op de  praktijkopdrachten, antwoorden op  tussentijdse vragen en een online sessie.

Z

Certificaat

Als je de praktijkopdrachten goed hebt uitgevoerd en het examen succesvol hebt afgerond, ontvang je een certificaat van bekwaamheid.

SocialLane heeft het NRTO keurmerk 

Schrijf je direct in met het STAP-budget!

Geinteresseerd? Vraag een offerte aan

Pas je opgedane kennis toe voor het adverteren via zoekmachines

In deze e-learning ga je met twee praktijkopdrachten direct aan de slag voor jouw bedrijf en leg je de basis voor het adverteren en verder optimaliseren hiervan.

1. Bepalen doelen en zoekwoorden.

Je leert hoe je doelgroep(en) kunt bepalen en omschrijven en hoe deze om te zetten naar meetbare KPI’s. Ook ontdek je hoe je het zoekwoordenonderzoek uitvoert.

2. Opzetten van tekstadvertenties.

Na het bepalen van jouw doelen, ga je aan de slag met de accounts en leer je hoe je tekstadvertenties kunt opzetten.

3. Optimaliseren.

Nu je weet wat je te doen staat, leer je wat je kunt doen om de campagnes te optimaliseren.

online marketing coach bij de academy

“Tijdens de opleiding Online Marketing daag ik de deelnemers uit om verder te kijken dan de vraag vanuit hun opdracht- of werkgever. Hiermee bereiken we vaak betere doelstellingen, maar pakken we de problemen ook aan bij de wortel. Ik wil je hiermee een nieuwsgierige houding aanleren en geen genoegen te nemen met de status quo. Doe je mee?”

~ Lorenzo Sendar, Coach bij de Sociallane Academy.

Wil jij meer informatie over de cursus?

Onze business manager neemt graag de tijd om je te informeren over alle mogelijkheden binnen de SocialLane Academy.
Laat je telefoonnummer achter en zij neemt snel contact met je op.

13 + 13 =