Marketing strategie voor ondernemers

Facebook marketing cursus

€ 750,- excl. BTW

€ 0,- met STAP-budget

2 dagdelen

Praktijkopdrachten

Klassikaal

Een sterke marketing strategie opzetten

Een sterke marketing strategie is de basis voor de groei van jouw organisatie. In twee dagdelen heb jij de USP van jouw organisatie op papier en heb je ook nagedacht over de missie, visie, doelgroepen en doelstellingen. Door de praktijkopdrachten kan de theoretische kennis direct worden toegepast voor jouw onderneming.

Investering

De investering bedraagt €750,- excl. btw (€ 907,50 incl. btw). 

Met het STAP-budget wordt deze cursus in zijn geheel vergoed!

Info: STAP-budget

Duur

De cursus wordt gegeven op 2 ochtenden van 9:00 tot 13:00 uur. Je krijgt vooraf en tussentijds een opdracht mee naar huis.

Na de cursus wordt er nog een individuele online sessie gepland om jouw marketingplan nog eens te evalueren en bij te sturen.

In het geval van nieuwe of strengere coronamaatregelen vindt deze training online plaats in een virtual classroom.

Z

Data en locatie

Eerste cursusdag op vrijdag 12 mei.

Tweede cursusdag op vrijdag 26 mei.

Hellingweg 98K, Den Haag

Min. 4 en max. 8 deelnemers

SocialLane heeft het NRTO keurmerk 

Coaching

De cursus wordt gegeven door een ervaren marketing strateeg. Zij geeft tijdens de cursus al veel tips en informatie op maat.

Na de tweede cursusdag zal de trainer de individuele sessie met jou inplannen.

Schrijf je direct in met het STAP-budget!

Geinteresseerd? Vraag een offerte aan

Voor wie?

Deze cursus is interessant voor ondernemers in een start-up of scale-up fase. Ondernemers die ambitieus zijn en willen groeien. En voor alle ondernemers die goed beseffen dat het inzetten van online marketing gaat bijdragen aan hun groeiambities.

Online marketing staat aan de basis van de groei van je organisatie

De theorie en doelgerichte praktijkopdrachten sluiten naadloos aan op jouw bedrijf.

1. Het bepalen van een marketingstrategie

Om de creativiteit te laten stromen beginnen we de dag met het maken van een Moodboard over je bedrijf. Met als doel om de kernwaarden en identiteit van je bedrijf te definiëren. Met de groep ondernemers brainstormen we dan over jouw zakelijke positionering. Hierna bepalen we je top 2 of 3 doelgroepen en de concurrenten. Van jouw doelgroep stellen we een persona op. Op basis van al deze stappen bepalen wij je USP’s. We maken een begin met de missie en visie, wat je ook als huiswerk meeneemt richting de 2e bijeenkomst.

2. Je online marketingstrategie verder uitwerken

We beginnen de dag met het afronden van de missie en visie die je hebt bepaald. De stappen in je online marketingplan worden besproken en verder ingevuld. De theorie van de customer journey wordt toegelicht en je vult een template in voor de customer journey. Vanuit deze journey wordt een begin gemaakt met de contentstrategie. Je leert welke online marketingtactieken er zijn en hoe je zorgt voor een effectieve follow-up. De acties op korte termijn worden bepaald. 

social media coach maartje van galen

Trainer Maartje van Galen

Energetic marketing leader with a strong commercial focus

Wil jij meer informatie over de cursus strategisch marketing?

Onze business manager neemt graag de tijd om je te informeren over alle mogelijkheden binnen de SocialLane Academy.
Laat je telefoonnummer achter en zij neemt snel contact met je op.

7 + 7 =