SEA Cursus

online marketing opleiding student

€ 1750,- excl. BTW

8 weken

Coaching

E-learning

Word een professional in Search Engine Advertising

Met deze SEA cursus leer jij succes te behalen met Search Engine Advertising. De beste online resultaten behaal je met een goede advertentie en een website van hoge kwaliteit. Na het voltooien van deze SEA cursus weet je alles over online adverteren en hoe je het maximale uit Google Ads haalt.

Investering

De investering bedraagt €1750,- excl. btw (€2117,50,- incl. btw).

Met het STAP-budget krijg je €1000,- vergoed! (incl. btw)

Info: STAP-budget

Duur

Met gemiddeld 8 uur studiebelasting per week kun je de opleiding in 8 weken afronden.

De online leeromgeving blijft 12 maanden beschikbaar.

Coaching

De cursus is inclusief 6 uur coaching door een ervaren marketeer.

Wij houden een kickoff, tussentijdse coaching i.c.m. de praktijkopdrachten en een evaluatie.

Z

Certificaat

Je ontvangt een certificaat van bekwaamheid en bezit de juiste kennis om je Google Ads zelfstandig uit te voeren en je certificaten te doen.

SocialLane heeft het NRTO keurmerk 

Schrijf je direct in met het STAP-budget!

Geinteresseerd? Vraag een offerte aan

Wat je leert in de SEA cursus, zet je direct in

Je leert alles over adverteren in Google: van strategie tot uitvoering.

Een goed presterende advertentiecampagne staat of valt bij een goede structuur. Deze cursus helpt jou bij het kiezen van het juiste campagnetype, het bepalen van de beste biedstrategieën en het kiezen van de juiste zoekwoorden. Als Google Ads expert kun je nu echt gaan werken aan het genereren van meer omzet.

1. SEA-strategie

Je leert de SEA-strategieën die komen kijken bij het opzetten, beheren en optimaliseren van campagnes.

2. Zoekwoordenanalyse

Relevante zoekwoorden vinden en inzetten voor het schrijven van pakkende advertentieteksten. Inclusief kwaliteitsscores en veilingen.

3. Advertentieplan opstellen

Je leert een campagneplanning voor Google Ads op te stellen en je leert de fijne kneepjes van het vak om de juiste advertenties te maken.

4. Campagnes optimaliseren

De resultaten van de campagne analyseren en deze inzetten om de campagnes te optimaliseren. Je leert de juiste conversiegerichte keuzes te maken.

Emma, Online marketeer bij SocialLane

“Het geeft mij altijd weer een kick als ik zie dat mijn werk snel resulteert in online conversie en een stijging van omzet. Google Ads vraagt veel kennis maar kan heel concreet zorgen voor nieuwe sales. Ik leer je graag de fijne kneepjes van dit vak”

~ Emma Haasnoot, Coach bij de Academy en Online marketeer bij SocialLane.

Wil jij meer informatie over onze SEA cursus?

Onze accountmanager Joosje neemt graag de tijd om je te informeren over alle mogelijkheden binnen de SocialLane Academy.
Laat je telefoonnummer achter en zij neemt snel contact met je op.