Facebook en Instagram cursus
E-learining met persoonlijke begeleiding.

Duurt 6 weken
24/7 toegang tot leeromgeving
Breid je social media kennis uit met de Facebook en Instagram cursus
Facebook en Instagram zitten bomvol mogelijkheden en met onze training kom je in aanraking met al deze mogelijkheden. Met onze ideale mix van online leren en begeleiding op de achtergrond van een ervaren social media professional leer jij alles over deze kanalen. Je kunt de mogelijkheden direct toepassen voor jouw bedrijf.
Social media is vandaag de dag belangrijker dan ooit omdat het gebruik ervan onder jouw doelgroep met de dag groter wordt. Je leert met deze training alle ins en outs door middel van e-learning en past deze kennis toe in de praktijk met doelgerichte opdrachten.
Investering
De investering bedraagt €1250,- excl. btw (€ 1512,50 incl. btw).
Je krijgt 12 maanden toegang tot de online leeromgeving, coaching, praktijkopdrachten, een kennisbank en certificaat.
Duur
Met een studiebelasting van gemiddeld 6 uur per week rond je de opleiding in 6 weken af.
Op de startdatum worden de inloggegevens verstrekt. Vanaf dat moment is de online leeromgeving 12 maanden beschikbaar.
Coaching
De cursus is inclusief 4 uur coaching door een ervaren marketeer. Deze coaching is beschikbaar voor de duur van de gemiddelde cursuslooptijd (6 tot 7 weken).
De coaching omvat feedback op de praktijkopdrachten, antwoorden op tussentijdse vragen en een online sessie.
Certificaat
Als je de praktijkopdrachten goed hebt uitgevoerd en het examen succesvol hebt afgerond, ontvang je een certificaat van bekwaamheid.
SocialLane heeft het NRTO keurmerk
Schrijf je direct in met het STAP-budget!
Geinteresseerd? Vraag een offerte aan
Pas je opgedane kennis direct toe op Facebook en Instagram
1. De essentie van social media en waardevolle content
Als eerste ga jij je in de essentie van social media verdiepen en wat waardevolle content is. Je ontdekt waarom het belangrijk is om content te creëren die aansluit op de online identiteit van jouw bedrijf. Bereik je doelgroep en overtuig deze aan de hand van verschillende soorten content.
2. Stel een contentstrategie op
Voordat je begint met posten is het verstandig om eerst een contentstrategie op te stellen. Je bepaalt waar de focus op komt te liggen. Op deze manier vorm je de basis van jouw Facebook en Instagram marketing.
3. Facebook organisch
Nadat de strategie is bepaald, ga je leren over de bericht mogelijkheden van Facebook. Zo haal je het maximale uit elke post.
4. Instagram organisch
Ook voor instagram ga je nu leren over de bericht mogelijkheden nadat de strategie is bepaald.
5. Facebook en Instagram adverteren.
Nu je weet wat de organische mogelijkheden van de kanalen zijn, is het tijd om de mogelijkheden van adverteren te verkennen. Het adverteren via Instagram gebeurd vanaf het Facebook domein. Met Facebook kun je je doelgroep heel gericht bereiken. Je leert niet alleen hoe je jouw advertentie campagnes moet opzetten, maar ook hoe je deze analyseert en optimaliseert.

“In mijn werk zie ik dat met actieve zoekmachine optimalisatie websites in Google steeds beter gevonden worden. Wat vaak resulteert in een stijging van de online business. Dit geeft mij als Google expert echt een kick. Ik vind het dan ook erg leuk om deze kennis als coach met jou te delen.”
~ Emma Haasnoot, Online marketeer bij SocialLane.
