Cursus Facebook marketing

E-learining met persoonlijke begeleiding.

Facebook marketing cursus

Duurt 4 weken

24/7 toegang tot leeromgeving

Breid je Social Media kennis uit met Facebook marketing

Ben jij benieuwd naar welke mogelijkheden Facebook te bieden heeft? Dan is deze Facebook cursus perfect voor jou. In slechts vier weken leer je alle ins en outs met betrekking tot Facebook. Door middel van praktijkgerichte opdrachten kan jouw theoretische kennis vrijwel direct worden toegepast voor jouw onderneming.

Investering

De investering bedraagt €825,- excl. btw (€ 998,25 incl. btw). 

Met het STAP-budget wordt deze cursus in zijn geheel vergoed! 

Info: STAP-budget

Duur

Met een studiebelasting van gemiddeld 6 uur per week rond je de opleiding in 4 weken af.

Op de startdatum worden de inloggegevens verstrekt. Vanaf dat moment is de online leeromgeving 12 maanden beschikbaar.

Coaching

De cursus is inclusief 3 uur coaching door een ervaren marketeer. Deze coaching is beschikbaar voor de duur van de gemiddelde cursuslooptijd (4 tot 5 weken).

De coaching omvat feedback op de  praktijkopdrachten, antwoorden op tussentijdse vragen en een online sessie.

Z

Certificaat

Als je de praktijkopdrachten goed hebt uitgevoerd en het examen succesvol hebt afgerond, ontvang je een certificaat van bekwaamheid.

SocialLane heeft het NRTO keurmerk 

Schrijf je direct in met het STAP-budget!

Geinteresseerd? Vraag een offerte aan

Pas je opgedane kennis direct toe op Facebook

De uitgebreide e-learnings en doelgerichte praktijkopdrachten sluiten naadloos aan op jouw bedrijf.

1. De essentie van waardevolle content

Ontdek waarom het belangrijk is om content te hebben die aansluit op jouw online identiteit. Ook ga je hier leren over verschillende soorten content die ervoor zorgt dat jij jouw doelgroep bereikt en overtuigt.

2. Contentstrategie opstellen

Nu kun je je verdiepen in de wereld van Facebook. Je stelt eerst een contentstrategie voor Facebook op. Dan kijk je samen met jouw coach waar de focus komt te liggen. Dit vormt de basis voor het vervolgtraject.

3. Organische Facebook berichten

Na het opstellen van de contentstrategie ga je leren over berichtmogelijkheden om het maximale uit je posts te halen!

4. Facebook Adverteren

Wanneer je organisch hebt afgerond ga je leren over configuratie van de doelgroep om vervolgens te adverteren via Facebook. Daarna leer je de statistieken van de campagnes te analyseren om ze uiteindelijk te optimaliseren.

Emma, Online marketeer bij SocialLane

“In mijn werk zie ik dat met Facebook marketing een doelgroep heel gericht bereikt kan worden. Dit resulteert in een stijging van de online business. Dit geeft mij als marketeer echt een kick. Ik vind het dan ook erg leuk om deze kennis als coach met jou te delen.”

~ Emma Haasnoot, Online marketeer bij SocialLane.

Wil jij meer informatie over de Facebook cursus?

Onze business manager neemt graag de tijd om je te informeren over alle mogelijkheden binnen de SocialLane Academy.
Laat je telefoonnummer achter en zij neemt snel contact met je op.