Cursus Effectieve website

E-learining met persoonlijke begeleiding.

Effectieve website

Duurt 4 weken

24/7 toegang tot leeromgeving

Leer in 4 weken waar je website aan moet voldoen om effectief te zijn

Een goed ingerichte website, die aanbiedt wat jouw websitebezoekers zoeken. Dat ontdek je in vier weken met deze cursus effectieve website. Na de cursus kun zelf (of met de hulp van de webdeveloper) verder met het doorvoeren van de verbeteringen. 

Investering

De investering bedraagt €825,- excl. btw (€ 998,25 incl. btw). 

Met het STAP budget wordt deze cursus in zijn geheel vergoed!

Meer info: STAP-budget

Duur

Met een studiebelasting van gemiddeld 6 uur per week rond je de opleiding in 4 weken af.

Op de startdatum worden de inloggegevens verstrekt. Vanaf dat moment is de online leeromgeving 12 maanden beschikbaar.

Coaching

De cursus is inclusief 3 uur coaching door een ervaren marketeer. Deze coaching is beschikbaar voor de duur van de gemiddelde cursuslooptijd (4 tot 5 weken).

De coaching omvat feedback op de  praktijkopdrachten, antwoorden op  tussentijdse vragen en een online sessie.

Z

Certificaat

Als je de praktijkopdrachten goed hebt uitgevoerd en het examen succesvol hebt afgerond, ontvang je een certificaat van bekwaamheid.

SocialLane heeft het NRTO keurmerk 

Schrijf je direct in met het STAP-budget!

Geinteresseerd? Vraag een offerte aan

Pas je opgedane kennis direct toe op een website

De uitgebreide e-learnings en doelgerichte praktijkopdrachten sluiten naadloos aan op jouw bedrijf.

1. Bepaal doelstellingen, doelgroepen & KPI's

Omschrijf je doelgroep(en), bepaal doelstellingen en zet deze doelstellingen om in meetbare KPI’s.

2. De essentie van conversie optimalisatie & leadmarketing.

De bezoekers van jouw website hebben verschillende beweegredenen om zich daar te bevinden. Daarom is het belangrijk dat je website effectief is ingericht om zo je bezoekers het beste te kunnen overtuigen. In dit stadium leren we je de essentie conversie optimalisatie en leadmarketing. Dit heb je nodig om je doelgroep te overtuigen van jouw product of dienst.

3. Analyseren van je website

Wanneer de essentie duidelijk is ga je aan de slag met het analyseren van jouw website. Voordat je iets kunt oplossen is het belangrijk om de bron aan te pakken. Daarom ga je tijdens dit stadium probleempunten in kaart brengen.

4. Oplossingen in kaart brengen dmv userstories en wireframes.

Nu de probleempunten in kaart zijn gebracht is het tijd om oplossingen in kaart te brengen. Dit ga je doen d.m.v. userstories en wireframes.

5. Meten is weten, data analyseren via Google Analytics

Je weet al wat Google Analytics kan. De lesstof geeft je alle informatie over Google Analytics zodat je een opfriscursus krijgt over het verzamelen van data. Je gaat vervolgens een analyse maken.

6. Website doorontwikkelen en optimaliseren op basis van data

Het plan voor een effectieve website ligt nu klaar. Na je training ga je zelfstandig of met de webdeveloper/IT’er aan de slag met het doorvoeren van de verbeteringen. Nu je precies weet wat je moet doen om je website goed in te richten, is het zaak om te blijven ontwikkelen en optimaliseren op basis van data. 

online marketing coach bij de academy

“Tijdens de opleiding Online Marketing daag ik de deelnemers uit om verder te kijken dan de vraag vanuit hun opdracht- of werkgever. Hiermee bereiken we vaak betere doelstellingen, maar pakken we de problemen ook aan bij de wortel. Ik wil je hiermee een nieuwsgierige houding aanleren en geen genoegen te nemen met de status quo. Doe je mee?”

~ Lorenzo Sendar, Coach bij de Sociallane Academy.

Wil jij meer informatie voor de effectieve website cursus?

Onze business manager neemt graag de tijd om je te informeren over alle mogelijkheden binnen de SocialLane Academy.
Laat je telefoonnummer achter en zij neemt snel contact met je op.