Cursus Effectieve website

Effectieve website

€ 825,-

4 weken

Coaching

E-learning

Leer in 4 weken alles over hoe je effectief een website kan opzetten en beheren

Ben jij benieuwd naar welke mogelijkheden deze cursus te bieden heeft? Dan is dit coachingstraject perfect voor jou. In slechts vier weken leer je alle ins en outs met betrekking tot een effectieve website. Door middel van praktijkgerichte opdrachten kan jouw theoretische kennis vrijwel direct worden toegepast voor jouw onderneming. Gedurende het traject heb je meermaals contact met je persoonlijke online marketing coach.

Investering

De investering bedraagt €825,- excl. btw (€ 998,25 incl. btw). 

Met het STAP budget wordt deze cursus in zijn geheel vergoed!

Meer info: STAP-budget

Duur

Met een studiebelasting van gemiddeld 6 uur per week kun je de opleiding in 4 weken afronden. Er zijn meerdere startdata beschikbaar.

De online leeromgeving blijft 12 maanden beschikbaar.

Coaching

De cursus is inclusief 3 uur coaching door een ervaren marketeer.

Denk aan feedback op je praktijkopdrachten, Q&A sessie en persoonlijk antwoord op jouw tussentijdse vragen.

Z

Certificaat

Je ontvangt een certificaat van bekwaamheid en bezit over de juiste kennis voor een effectieve website.

SocialLane heeft het NRTO keurmerk 

Schrijf je direct in met het STAP-budget!

Geinteresseerd? Vraag een offerte aan

Pas je opgedane kennis direct toe op een website

De uitgebreide e-learnings en doelgerichte praktijkopdrachten sluiten naadloos aan op jouw bedrijf.

1. Bepaal doelstellingen, doelgroepen & KPI's

Omschrijf je doelgroep(en), bepaal doelstellingen en zet deze doelstellingen om in meetbare KPI’s.

2. De essentie van conversie optimalisatie & leadmarketing.

De bezoekers van jouw website hebben verschillende beweegredenen om zich daar te bevinden. Daarom is het belangrijk dat je website effectief is ingericht om zo je bezoekers het beste te kunnen overtuigen. In dit stadium leren we je de essentie conversie optimalisatie en leadmarketing. Dit heb je nodig om je doelgroep te overtuigen van jouw product of dienst.

3. Analyseren van je website

Wanneer de essentie duidelijk is ga je aan de slag met het analyseren van jouw website. Voordat je iets kunt oplossen is het belangrijk om de bron aan te pakken. Daarom ga je tijdens dit stadium probleempunten in kaart brengen.

4. Oplossingen in kaart brengen dmv userstories en wireframes.

Nu de probleempunten in kaart zijn gebracht is het tijd om oplossingen in kaart te brengen. Dit ga je doen d.m.v. userstories en wireframes.

5. Definiëren en inzetten van leadmarketing.

Het plan voor een effectieve website ligt nu klaar. Na je training ga je zelfstandig aan de slag met het definiëren en inzetten van leadmarketing. Je hebt al geleerd over de mogelijkheden. Nu ga je de juiste leadmarketing inzetten om jouw doelgroep te overtuigen.

6. Website doorontwikkelen en optimaliseren op basis van data

Tijdens de training heb je geleerd dat een effectieve website een continu proces is. Nu je precies weet wat je moet doen om je website in te richten is het zaak om te blijven ontwikkelen en optimaliseren op basis van data.

online marketing coach bij de academy

“Tijdens de opleiding Online Marketing daag ik de deelnemers uit om verder te kijken dan de vraag vanuit hun opdracht- of werkgever. Hiermee bereiken we vaak betere doelstellingen, maar pakken we de problemen ook aan bij de wortel. Ik wil je hiermee een nieuwsgierige houding aanleren en geen genoegen te nemen met de status quo. Doe je mee?”

~ Lorenzo Sendar, Coach bij de Sociallane Academy.

Wil jij meer informatie voor de effectieve website cursus?

Onze business manager neemt graag de tijd om je te informeren over alle mogelijkheden binnen de SocialLane Academy.
Laat je telefoonnummer achter en zij neemt snel contact met je op.