Contentstrategie voor marketeers

€ 650,-
€ 0,- met STAP-budget
1 dag
Praktijkopdrachten
Klassikaal
Strategie en praktijk voor het bedenken, maken en verspreiden van content
Investering
De investering bedraagt €650,- excl. btw (€ 786,50 incl. btw).
Met het STAP-budget wordt deze cursus in zijn geheel vergoed!
Info: STAP-budget
Duur
De cursus duurt 5 uur en wordt gegeven op 1 dag van 9:00 tot 14:30 uur.
In het geval van nieuwe of strengere coronamaatregelen vindt deze training online plaats in een virtual classroom.
Data en locatie
14 april 2023
Hellingweg 98K, Den Haag
Min. 4 en max. 8 deelnemers
SocialLane heeft het NRTO keurmerk
Coaching
De cursus wordt gegeven door een ervaren marketing strateeg. Zij geeft tijdens de cursus al veel tips en informatie op maat. Na de cursus wordt er nog een individuele sessie gepland om jouw strategie en contenplanning nog eens te evalueren en bij te sturen.
Schrijf je direct in met het STAP-budget!
Geinteresseerd? Vraag een offerte aan
Voor wie?
Deze cursus is interessant voor iedere marketing en communicatie professionals. Vooral voor die Marketeers die werkzaam zijn bij bedrijven die ambitieus zijn en willen groeien. Tijdens de cursus is er een laptop nodig.
Tools, kennis en inspiratie voor je contentstrategie
1. Het bepalen van een contentstrategie
- Introductie contentstrategie
- De pijlers voor een goede content strategie
- De ideale doelgroep(en) in kaart brengen
- De customer journey in kaart brengen
- KPI’s bepalen en meetbare doelen stellen
2. De contentplanning uitwerken
- Inrichten en monitoren van een effectieve contentkalender
- Opzet contentplanning maken voor 2023
- Welke Tools zijn er voor contentcreatie en planning
- Trends en ontwikkelingen contentstrategie

Trainer Maartje van Galen
“Energetic marketing leader with a strong commercial focus”
Wil jij meer informatie over de cursus contentstrategie?
