Contentstrategie voor marketeers

Contentstrategie voor marketeers

€ 650,-

€ 0,- met STAP-budget

1 dag

Praktijkopdrachten

Klassikaal

Strategie en praktijk voor het bedenken, maken en verspreiden van content

Een goede contentstrategie is de basis voor de groei van jouw organisatie. Ben je al bezig met de marketingplannen voor 2023? In één dag ga je een onderbouwde klantreis met KPI’s opstellen, zodat je strategie straks meetbaar is. Je gaat aan de slag met Persona’s, contentpijlers en met een contentplanning. Door de praktijkopdrachten kan de theoretische kennis direct worden toegepast voor jouw onderneming. Je krijgt strategische én praktische handvatten voor het bedenken, maken en verspreiden van content

Investering

De investering bedraagt €650,- excl. btw (€ 786,50 incl. btw). 

Met het STAP-budget wordt deze cursus in zijn geheel vergoed!

Info: STAP-budget

Duur

De cursus duurt 5 uur en wordt gegeven op 1 dag van 9:00 tot 14:30 uur.

In het geval van nieuwe of strengere coronamaatregelen vindt deze training online plaats in een virtual classroom.

Z

Data en locatie

14 april 2023

Hellingweg 98K, Den Haag

Min. 4 en max. 8 deelnemers

SocialLane heeft het NRTO keurmerk 

Coaching

De cursus wordt gegeven door een ervaren marketing strateeg. Zij geeft tijdens de cursus al veel tips en informatie op maat. Na de cursus wordt er nog een individuele sessie gepland om jouw strategie en contenplanning nog eens te evalueren en bij te sturen.

Schrijf je direct in met het STAP-budget!

Geinteresseerd? Vraag een offerte aan

Voor wie?

Deze cursus is interessant voor iedere marketing en communicatie professionals. Vooral voor die Marketeers die werkzaam zijn bij bedrijven die ambitieus zijn en willen groeien. Tijdens de cursus is er een laptop nodig.

Tools, kennis en inspiratie voor je contentstrategie

De cursus geeft je tools, kennis en inspiratie, zodat je direct met je contentstrategie aan de slag kunt. De theorie en doelgerichte praktijkopdrachten sluiten naadloos aan op jouw bedrijf.

1. Het bepalen van een contentstrategie

  • Introductie contentstrategie
  • De pijlers voor een goede content strategie
  • De ideale doelgroep(en) in kaart brengen
  • De customer journey in kaart brengen
  • KPI’s bepalen en meetbare doelen stellen

2. De contentplanning uitwerken

  • Inrichten en monitoren van een effectieve contentkalender
  • Opzet contentplanning maken voor 2023
  • Welke Tools zijn er voor contentcreatie en planning
  • Trends en ontwikkelingen contentstrategie
social media coach maartje van galen

Trainer Maartje van Galen

Energetic marketing leader with a strong commercial focus

Wil jij meer informatie over de cursus contentstrategie?

Onze business manager neemt graag de tijd om je te informeren over alle mogelijkheden binnen de SocialLane Academy.
Laat je telefoonnummer achter en zij neemt snel contact met je op.

2 + 13 =